onsdag 20 oktober 2010

Housewife Wednesday

Mr. MarComs har intensiva dagar på jobbet den här veckan. Men aldrig förr har väl någon haft så roligt på jobbet. Han ser så lycklig ut och är helt uppfylld av kampanjidéer mm. Jätteroligt att se. Jag kämpar mig igenom en mindre roligt laboration som handlar om doctype sniffing, Quirks mode, MIME, frames och diverse annan grekiska som jag inte fattar ett dunst av.

Ikväll har Sumit spelat tennis ett par timmar och jag har hemmafruat - tvättat, städat, sorterat och vikt ren tvätt och bakat bullar to be exact. Jag missade kanelbullens dag för ett par veckor sedan och har inte riktigt kommit över det - vad är jag för hemmafru som inte bakar bullar till kanelbullens dag?? Men idag har jag tagit revansch på den fronten.

Och nu kom Sumit precis in genom dörren och ropade "kanelbullar!" när han kände doften. Snack time!

1 kommentar:

  1. ja...det är väl helt ok att glömma sådana dagar Mina om man flyttar ifrån Sverige:-) Där är det viktigt att komma ihåg "turkey day" :-)
    Men duktigt av dig att baka!!!!

    Kram
    Sofia R

    SvaraRadera